What shall we do now? O Qué vamos a hacer ahora?
  • vnoral August 2011

Que vamos a hacer ahora? En todos mis años de conciertos en vivo, nunca, una verguenza como esta. Todos los que están detrás del muro, seguramente, compartirán conmigo, esta gran decepción. Cómo puede ser posible que siempre gane "el business".? Martes negro, para el que iba a ser, EL concierto, ese que estábamos todos esperando desde Dark Side of the Moon. Para nosotros los Argentinos que nos quedamos sin entradas. Fraude, una vez más

What shall we do now? In all my years in live concerts, never, such a shame like this. All you people behind this walls for sure, share with me this extraordinary deception. How could it be possible, Do "el negocio" ever wing? Dark day, for what it will be The Concert, this one for what we waintin for till El Lado Oscuro de la Luna.For all of you reading this lines. Fraud. One more time

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In Apply for Membership

Welcome to the message board. Please be courteous to all your fellow forum users.

Contact forum@rogerwaters.com with any issues.